DEL DISSENY PUBLICITARI A L’ART COMUNITARI

dijous 26 de gener i 2 de febrer

de 18:00 a 20:00 h

Taller que intenta desvelar els fonaments de la indústria publicitària i desgranar els codis figuratius en el marc del disseny publicitari. Partirem d’un marc preestablert, el carnestoltes, per treballar l’art contra publicitari com a pràctica de resistència.

El taller es compon de 2 sessions de 2 hores cadascuna.

A la primera sessió, més teòrica, ens endinsarem en el llenguatge publicitari a partir de l’anàlisi de diversos anuncis amb una dinàmica participativa i desvelarem alguns dels mecanismes bàsics de la indústria publicitària a través d’un debat col·lectiu.

A la segona sessió, molt més pràctica, els participants desenvoluparan la major part de la intervenció artística i reflexionarem sobre el paper de l’art en l’espai públic.

 

De 6 a 12 places disponibles.

Formació a càrrec de Francesco Colombo de DesDesiG.

Sol.licitud de plaça

Inscripcions tancades.